Aktualno

VIDEO Vadbeni program za vsakogar od doma. Vaje proti bolečinam v hrbtenici, išias preventiva!

Kljub temu, kar se dogaja okoli nas je pomembno, da ohranimo bistro glavo, zdravo hrbtenico, močan imunski sistem in omogočimo telesu primarno funkcijo – njegovo gibanje. Verjamemo, da brez gibanja ni življenja, zato ni razloga, da se ga ne bi posluževali. Predstavljamo vadbeno serijo na blazini proti bolečinam v hrbtenici in preventivo pred išiasom za uporabo od doma.

DO VADBE DOSTOPAJTE TUKAJ.

Da je gibanje zdravilo prikazujemo preko učinkovitih, varnih in enostavnih predstavljenih vaj proti bolečinam. Naravni odziv na bolečino namreč je manj gibanja, a optimalno ravnanje v primeru bolečin ni mirovanje ampak ravno obratno. To zato, ker gibanje v obliki predstavljenih vaj, pomaga mišicam in vezivnemu tkivu, da se razbremenijo, sprostijo sklepne površine in povečajo dotok krvi do problematičnega področja. Treba je poskrbeti, da se ne prikujemo na posteljo, čeprav se slednje, glede na stanje, zdi zelo mamljivo. Raziskave so pokazale, da lahko ležanje, več kot dan ali dva, poslabša simptome. Za začetek se lahko lotite preprostejših aktivnosti, kot je npr. hoja dvakrat na dan po 10 do 15 minut ali pa v izogib bolečinam v hrbtenici preizkusite naslednji prispevek.

Več kot 2/3 ljudi za čas svojega življenja trpi za bolečinami v hrbtenici. Večina bolečine je mehanska, kar pomeni, da vsakodnevni stres, slaba drža in navade, vodijo do prekomernih obremenitev. Obisk zdravnika je priporočljiv v primeru nenehne bolečine, se zaradi nje ponoči zbujate in vključuje bolečine (tudi mravljince) v nogah ali pa je nastopila po poškodbi. Sicer pa je za lažje oblike bolečin v hrbtu, po raziskavah sodeč, najbolj učinkovito zdravilo aktiven življenjski slog.

NASVET: Pomembno je ugotoviti, kateri gibi vam slabšajo težave v hrbtenici in vaje, ki slabšajo občutke (povečujejo težave in simptome) opustimo.

Študije ugotavljajo, da so pogosto uporabljeni nesteroidne protivnetne učinkovine (NSAID) neučinkoviti za daljše obdobje (8 in več tednov), dokazov, da bi bili enako učinkoviti kot konzervativni pristopi pa ni. Pomembno je omeniti, da NSAID zmanjšajo vnetje, ki pa je nujno potrebno za obnovo tkiva, med drugim tudi sklepni hrustanec, zato jemanje le-teh lahko omejuje pozitivne adaptacije, ki vam jih prinaša telesna aktivnost, s katero si želite izboljšati ali omejiti nastalo težavo. V prispevku zato pripravljamo vadbeno serijo na blazini brez pripomočkov, za preprečevanje bolečin v hrbtenici.

Ekipa

Peti element prezentira STOTT PILATES® in GYROTONIC® in GYROKINESIS® tehniko po mednarodnih standardih ter post-rehabilitacijo, masažo, trigger point terapijo, sprostitev fascije in NMT.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana