O nas

Je proti bolečinam počitek dober?

JE ZA ODPRAVLJANJE BOLEČINE V HRBTU RES NAJBOLJŠI POČITEK?

Krajši počitek v postelji, ki pa naj ne bi bil daljši od dveh 2 dni, se priporoča izključno v primeru močnejših bolečin v križu. Pri blažjih bolečinah v križu, se ležanje v postelji ne svetuje in le-to ni del zdravljenja. Je pa pomembno, da hrbtenico večkrat na dan razbremenimo. Razbremenili položaj hrbtenice je navadno ležeči položaj, saj omogoča razbremenitev hrbtenice vzdolžnih sil in s tem regeneracijo medvretenčnih ploščic. Ležimo lahko na:

  • hrbtu,
  • boku ali
  • trebuhu.

Položaj mora biti kar se da udoben, da omogoča telesno in duševno sprostitev. Krajši sprehodi, izvajanje terapevtskih vaj pod nadzorom strokovnjaka, ohranjanje vsakodnevnih aktivnosti in dovolj spanja pripomorejo k hitrejšemu odpravljanju bolečin v hrbtenici, vendar ne smemo pozabiti na razbremenitev. V namene sprostitve se večkrat na dan za nekaj minut namestite v enega izmed zgoraj naštetih razbremeni položaj v katerem ozavestite dihanje. Sproščeno in enakomerno preponsko dihanje namreč omogoča harmonično vključevanje globokih mišičnih struktur, ki podpirajo hrbtenico in tako zmanjšuje bolečino v tem predelu. Preponsko dihanje omogoča gibanje in prekrvavljenost notranjih organov, pospešuje gibanje limfe ali mezge, zmanjšuje napetost vzdolž hrbtenice, preko nevroloških in hormonskih odzivov povečuje občutek zadovoljstva in nas ohranja bolj zdrave.

Za vas smo pripravili brezplačno celostno vadbo proti bolečinam v hrbtenici ali proti išiasu: <TUKAJ>

Ekipa

Peti element prezentira STOTT PILATES® in GYROTONIC® in GYROKINESIS® tehniko po mednarodnih standardih ter post-rehabilitacijo, masažo, trigger point terapijo, sprostitev fascije in NMT.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana