O nas

Položaj glave vpliva na dihanje

POLOŽAJ GLAVE VPLIVA NA KVALITETO DIHANJA

Dihanje je gibanje in je vitalno za preživetje, zmanjševanje vnetnih procesov, uravnavanje stresa, dobre prebave in nasploh zdravja ter ustreznega počutje. Življenjski slog, starost bolezenskih procesi, čustvena stanja, dolgotrajen obremenitve in sprememba drže vplivajo na dihalni vzorec.

DEJSTVO

Položaj glave, vratne in prsne hrbtenice vpliva na aktivnost dihalnih mišic. Namestitev glave nad prsnim košem lahko izboljša dihalni vzorec, medtem ko lahko položaj glave naprej zmanjša kvaliteto dihanja. Način kako uporabljamo sodobno tehnologijo vpliva na naše telo. Tipična drža za računalnikom z naprej pomaknjeno glavo in dolgotrajna uporaba komunikacijskih naprav, kot so ročne naprave obremenjuje površinske vratne in ramenske mišice, slabi globoke vratne stabilizatorje, spreminja gibljivost in moč diagrame, vodi v pojav vratne grbe ter povzroča kaskado slabe drže navzdol po telesu.

Da bi prekinili negativne učinke dolgotrajnih obremenitev povezanih z uporabo sodobne tehnologije, je potrebno poskrbeti za 2 stvari:

  • redne +
  • kratke gibalne odmore.

Telo je prilagodljivo in hvaležno, zato ne potrebuje veliko. Že do sekundna prekinitev sedenja vsakih 50 minut je lahko zelo učinkovita metoda premagovanja in obvladovanja bolečin v hrbtenici.

Vsake 2 do 3 ure si privoščite nekoliko daljši 5-10 minutni gibalni odmor, ki bo poskrbel za prekrvitev notranjih organov, prehrano medvretenčnih ploščic, aktivacijo mišic in razbremenitev pasivnih struktur. Navdih in ideje za kratek gibalni odmor lahko brezplačno najdete v <tem> prispevku.

Ekipa

Peti element prezentira STOTT PILATES® in GYROTONIC® in GYROKINESIS® tehniko po mednarodnih standardih ter post-rehabilitacijo, masažo, trigger point terapijo, sprostitev fascije in NMT.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana